La Palma vakantie-kiekjes

  • Roger

    Een paar foto's van mijn broer die hier op vakantie was:

    Yo y mi perro:

    Het groene noorden:

    De Caldera in de wolken:

  • wim del arte

    Sinds 2007 is er bij mijn weten geen ander exemplaar meer gevonden.

    Heb jij katten Roger?

    Salu2,

    Wim.

  • Roger

    Hebben is een groot woord, ze zijn er ;) katten, eenden, een kip, een gewonde graja, goudvissen, patrijzen, gekko's, hagedissen, valken, konijnen, ergens loopt een ontsnapte fret, een hond etc.. genoeg diversiteit hier alhoewel weinig inheems. Maar op 1000 meter zal deze reuze hagedis zich sowieso niet thuisvoelen :)

  • Roger

    Ik vergeet de vele zangvogels die in ruil voor mijn kaki's een mooi lied voor me zingen :)

  • wim del arte

    Dat is wel een hele dierentuin.

    Ik weet niet waarom maar ik heb steeds het gevoel dat ik daar bij jou op 8oo m. ben.

    Ik ga nu porridge met vruchten eten en dan naar zeeniveau een wandeling maken.

    Hoe smaken kaki's?

    Wim.

  • Roger

    940 om precies te zijn, met zn voor- en nadelen.

    Kakis zijn al bijna pervers zo zoet en sappig dat ze zijn, mits goed gerijpt.

    In Nederland krijg je ze ook wel maar ik kan me niet voorstellen dat ze smakelijk zijn wanneer ze niet tot donkerrood aan de boom gerijpt zijn, De bovenste in de boom zijn gereserveerd voor de vogeltjes, net zoals je in Nederland vetbollen ophangt :)

    Vers fruit in de tuin bijna het hele jaar door is een van de privileges die we hier hebben, zelf op bijna 1000m hoogte.

    B.v. kiwis doen het heel erg goed hierboven alsmede vele verschillende soorten guaves.

  • Roger

    Kaki's

    Vakkundig uitgepikt

  • Roger

    Eric, inderdaad een bijzonder mooie plek La Zarza, deze plek is volgens mij veel gefotografeerd.

    Mijn versie:

  • Roger

    Laat ze maar denken dat La Palma geen mooie stranden heeft ;-)