Overlijden op la isla bonita.....

  • Jos van Rein

    Hola isleños

    Mijn vriendin en ik zijn aan het onderzoeken of een (wellicht enorm lange) toekomst op la Palma ónze toekomst zou kunnen zijn. Veel leuke plannen om te maken en initiatieven die te ondernemen zijn. Maar één dingetje zijn wij ook wel benieuwd naar: wat gebeurt er ná een mooi en lang leven op het eiland. Simpel gezegd: wat kost overlijden op la Palma….. In Nederland ligt volgens ‘de experts’ de gemiddelde begrafenis op € 10.000,- …. maar er valt veel te ‘ bezuinigen’ als men dat wenst (zelf veel regelen en een low profile uitvaart).

    Wij zijn heel benieuwd of er iemand al eens onderzoek heeft gedaan de mogelijkheden en de onkosten die ermee gemoeid gaan. Zo ja…. heel benieuwd naar de mogelijke reacties….

    Hartelijke groeten vanuit (nu nog) Nederland

    Paulien & Jos

  • Jos van Rein

    Ik had hier mijn mail adres gepost, maar dat is achteraf toch niet handig (spam-bot's)…. dus weer verwijderd.

    En er kunnen toch ook privéberichten verstuurd worden…

    (tu)

  • Roger

    Gebruik anders voor het @ teken bijvoorbeeld “ed”… dan is het duidelijk voor ons maar wordt je niet gevonden door een bot..

  • Jos van Rein

    Hier is die dan: dosenboden ‘ed’ hotmail……

    Ik weet dat het niet het meest romantische onderwerp is om het over te hebben, maar het hoort er ook bij (life).

    Groetjes

    Jos

  • wim del arte

    “Death makes a holiday” B)

    http://blog.seniorennet.be/wim_del_arte/archief.php?startdatum=1378163138&stopdatum=1378249538

  • wim del arte

    Voor de prijs van een begrafenis moet ik nog eens gaan shoppen.

    Ik hoop dat ik daarvoor nog wat tijd heb ;)

  • Mart

    Veel succes met shoppen,ik hoop dat je nog lang geen plek nodig hebt !! Maar regeren is vooruit zien.