tijd

  • Tilly

    Ik zit me eigenlijk zo af te vragen is er tijdsverschil met Nederland????

    groet vanuit een winderig Dordt.

    Tilly

  • LaPalma.nu

    Hoi Tilly,

    Op La Palma is het een uur vroeger.

    Wanneer is het heuglijke feit van je vakantie ook alweer?

  • Tilly

    20 februari we kunnen nu zeggen volgende week vrijdag. ;-)

  • Palmanu

    Oooh lekker! Ik kan je in ieder geval zeggen dat het er de laatste tijd al warm is.

    Men smeekt om regen, maar voor jou mag dat nog wel een maandje wachte he.

    In ieder geval goed insmeren!!

  • Tilly

    Ja, laat de regen maar wegblijven. Er valt hier genoeg. Gisteren sprak ik iemand die net terug was. 14 dagen fly drive en inderdaad geen regen. Maar insmeren, ach we nemen we smeersel mee. Maar meer dan armen en benen wordt er niets ontbloot, dus dat smeren valt wel mee.

  • Brian

    Tilly,

    Onderschat de kracht van de zon hier niet.

    De lucht is heel schoon en er is dus niets om de straling tegen te houden.

    Wij zaten vorige week met vrienden in de tuin, in de schaduw van een boom en ondanks dat we meer dan 4 jaar hier wonen en aardig wat gewend (verwend) zijn, zijn we toch een beetje verbrand. Ik op mijn gezicht en boven op mijn, inmiddels kale, kop.

    Brian

    www.islalapalma.com

  • Tilly

    ;-), gelukkig hebben wij geen “kale” kop, maar we zullen er rekening meehouden.

    Waar woon je ergens? Wij hebben een huisje in Todoque

  • Palmanu

    Ik heb zelfs een keer mn oren verbrand, klein detail met pijnlijk gevolg…

  • Brian

    Wij wonen in Puntagorda in het mooi noord-west van het eiland, vlakbij de boerenmarkt http://mercadillo.puntagorda-lapalma.com/nl.html

    De amandelfeest is net achter de rug en het is weer stil in het dorp.

    De amandel bomen verliezen hun bloemen en worden groen (bloem komt voor blad).

    De sinnasappelbomen in onze tuin en in de plantages omheen zijn volop in bloem en geven een heerlijke geur af. De brem is ook in bloei en niet alleen de honingbeien vinden de geur lekker.

    Brian

  • Tilly

    Wij verheugen ons er op om dat allemaal met eigen ogen te aanschouwen. Alhoewel de foto's prachtig zijn. We tellen af.